Wednesday, May 7, 2008

Meho Hrstic

Meho Hrstic - Kolekcija

Meho Hrstic - -
Meho Hrstic - Doci cu ti majko
Meho Hrstic - Koliko je sirom svijeta
Meho Hrstic - Nisam ti pisao majko
Meho Hrstic - Poljubi me i idi k njemu - or
Meho Hrstic - Poljubi me i idi k njemu
Meho Hrstic - Posao bih s tobom i na kraj svijeta
Meho Hrstic - Sjeti se na tren
Meho Hrstic - Svako zivi kako zna i ume
Meho Hrstic - Volio sam voljela me nisi


Meho Hrstic - 1975 - Ilidza
Meho Hrstic - 01 - Najljepsa sarajka


Meho Hrstic - 1975 - Singl
Meho Hrstic - 01 - Skrivaj svoju tugu
Meho Hrstic - 02 - Danas majko ja ti prosim snahu


Meho Hrstic - 1976 - Singl
Meho Hrstic - 02 - Dali ti je zao sto me druga voli 18.09.1976


Meho Hrstic - 1977 - Singl
Meho Hrstic - 01 - Ti bez mene ja bez tebe nemozemo dugo - 11.07.1977
Meho Hrstic - 02 - Taj neko koga ne cekas vise - 11.07.1977


Meho Hrstic - 1979 - Singl
Meho Hrstic - 02 - Neko voli neko zaboravlja 19.10.1979


Meho Hrstic - 1979 - Singl 1
Meho Hrstic - 01 - Dosao sam da ne odes sa njim
Meho Hrstic - 02 - Ne idi ljubavi, ne bezi od srece


Meho Hrstic - 1982 - Album '82
Meho Hrstic - Ako tebi nesto znacim - Ponocni sati
Meho Hrstic - Da li si me voljela
Meho Hrstic - Dal me volis isto ko ja tebe
Meho Hrstic - Kad sve prodze
Meho Hrstic - Negledaj me vise
Meho Hrstic - Plasim se ljubavi
Meho Hrstic - Tamo mi je sve najdraze
Meho Hrstic - Zasto smo se srecom zaklinjali


Meho Hrstic - 1982 - Pevacu ti nasu pesmu
Meho Hrstic - 01 - Ti si meni draga i daleka
Meho Hrstic - 02 - Svirajte mi nocas
Meho Hrstic - 03 - Od jeseni do jeseni
Meho Hrstic - 04 - Sta je s tobom zadnjih dana
Meho Hrstic - 05 - Pevacu ti nasu pesmu
Meho Hrstic - 06 - Ja te vise ne poznajem
Meho Hrstic - 07 - Ja sam ti ljubav bio
Meho Hrstic - 08 - Da li si me volela


Meho Hrstic - 1984 - Drugu volim,epa sta
Meho Hrstic - 01 - Drugu volim,e pa sta
Meho Hrstic - 02 - Nasmjesi se,hej zivote
Meho Hrstic - 03 - Jos te zovu usne moje
Meho Hrstic - 04 - Ovu pjesmu ja poklanjam tebi
Meho Hrstic - 05 - Bila si mi sve na svijetu
Meho Hrstic - 06 - Da sam znao,da sam znao
Meho Hrstic - 07 - Jos te volim kao nekad
Meho Hrstic - 08 - Volio sam,voljela me nisi


Meho Hrstic - 1985 - Suze,suze tecite
Meho Hrstic - 01 - Suze,suze,tecite
Meho Hrstic - 02 - Oprosti mi ako mozes
Meho Hrstic - 03 - Jasmina
Meho Hrstic - 04 - Simpatija nije ljubav
Meho Hrstic - 05 - Zar te nisam mazio
Meho Hrstic - 06 - Kunem se tobom
Meho Hrstic - 07 - Posao bi s tobom na kraj svijeta
Meho Hrstic - 08 - Sanjao sam zenu crne kose


Meho Hrstic - 1986 - Grijesila si,grijesila
Meho Hrstic - 01 - Grijesila si,grijesila
Meho Hrstic - 02 - Razocaran u ljubav
Meho Hrstic - 03 - Ona,samo ona
Meho Hrstic - 04 - Sanjar
Meho Hrstic - 05 - Hocu da se napijem
Meho Hrstic - 06 - Lude igre tvoje
Meho Hrstic - 07 - Daj mi,daj mi ljubavi
Meho Hrstic - 08 - Dosta si me varala


Meho Hrstic - 1987 - Nek poteku suze,pomirenja
Meho Hrstic - 01 - Nek' poteku suze pomirenja
Meho Hrstic - 02 - Moja Kristina
Meho Hrstic - 03 - Necu da te varam
Meho Hrstic - 04 - Nista nemam a imacu s tobom
Meho Hrstic - 05 - Od ljubavi ja sam pijan
Meho Hrstic - 06 - Casa za casom
Meho Hrstic - 07 - Kako si moja ljubavi prva
Meho Hrstic - 08 - Volio sam i nju druze


Meho Hrstic - 1988 - Slomljeno si srce moje
Meho Hrstic - 01 - Slomljeno si,srce moje
Meho Hrstic - 02 - Zasto sam se rodio
Meho Hrstic - 03 - Hej zivote,sto me kazni
Meho Hrstic - 04 - Neka,neka,nek se zna
Meho Hrstic - 05 - Nocas pijem svoje suze
Meho Hrstic - 06 - Zbogom,zbogom,nevjero moja
Meho Hrstic - 07 - Kazi,druze,bol i jad
Meho Hrstic - 08 - Svadba joj je u nedjelju


Meho Hrstic - 2001 - Album '01
Meho Hrstic - Da li ce opet ruke da zadrhte
Meho Hrstic - Daleko sam ja od tebe majko
Meho Hrstic - Druga zena postelju mi sprema
Meho Hrstic - Grijesila si, grijesila (Reizdanje)
Meho Hrstic - Ohrabri me
Meho Hrstic - Ponocni sati
Meho Hrstic - U malenoj krcmi
Meho Hrstic - Za drugoga,udajes se draga
Meho Hrstic - Zasto varas srce moje
Meho Hrstic - Zivim u sjaju velikoga grada


Meho Hrstic - 2004 - Sanjar
Meho Hrstic - 01 - Sanjar
Meho Hrstic - 02 - Ne zalite mene
Meho Hrstic - 03 - Golubice
Meho Hrstic - 04 - Dragulj
Meho Hrstic - 05 - Polomicu case od kristala
Meho Hrstic - 06 - Stari vuk
Meho Hrstic - 07 - Budi musko, preboli je
Meho Hrstic - 08 - Nemogu da vjerujem
Meho Hrstic - 09 - Odlazim daleko
Meho Hrstic - 10 - Sad nisam igracka tvoja


Meho Hrstic - 2005 - Opsesija
Meho Hrstic - 01 - Moja si stanica
Meho Hrstic - 02 - Dilema
Meho Hrstic - 03 - Idi samo idi
Meho Hrstic - 04 - Razlog vise
Meho Hrstic - 05 - Opsesija
Meho Hrstic - 06 - Sudbina
Meho Hrstic - 07 - Uzmi ili ostavi
Meho Hrstic - 08 - Zaprosio Alija


Meho Hrstic - Ranjena ptica
Meho Hrstic - 01 - Ranjena ptica
Meho Hrstic - 02 - Ponos nedam
Meho Hrstic - 03 - Mejro volim te
Meho Hrstic - 04 - Arijana
Meho Hrstic - 05 - Nek se pije ove noci
Meho Hrstic - 06 - U bosni sam svoj na svom
Meho Hrstic - 07 - Svirajte mi tamburasi
Meho Hrstic - 08 - Oprostit joj nikad necu
Meho Hrstic - 09 - Bas je fora
Meho Hrstic - 10 - Druga zena

No comments: